AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 27. april 2008

Slab začetek, dober konec sezone

Kratko poročilo z maratona!
Ob sončnem vremenu se je ob 9uri zjutraj podalo na pot dolgo 42.195km okoli 3000 tekačev(toliko je bilo razdeljenih številk).Sam sem začel previdno, a sem se kaj hitro našel v skupini 6 tekačev, ki smo potem skupaj tekli do 21km.Tempo je bil vseskozi okoli 3.45/km, kar mi je zelo ugajalo in mi ni bilo težko.Polovico proge sem pretekl v času 1.19.00 in veselil sem se drugega dela, kajti bil sem dokaj spočit.Na 25km je prišlo do pospešitve tempa, tako se je odločil eden od tekmovalcel.Odločil sem se da bom sledil.Tempo je hitro prišel na (3.40-3.44)/km, tako da sva kaj hitro ostala sama in pred seboj dohitevala ostale.Na 30km je bil vmesni čas 1.52.00(kar je po mojem preračunu pomenilo da je povprečje 3.44) in še zmeraj je bilo prijetno tečt, brez posebnih znakov utrujenosti.Potem pa je prišel 35km in krč v quadriceps kot ga še nisem doživel nikoli prej in upam da nikoli več(upam da ni poškodba mišice, kar bo pokazalo jutrišnje slikanje).In tako je bilo konec moje zgodbe o dobrem rezultatu.Najprej sem hotel odstopiti a sem si rekel, da je potrebno priti do cilja pa tudi če po vseh štirih.In tako sem se podal na 7km dolg pohod(v kombinaciji s kratkimi odseki kaska)do cilja.Ob prečkanju ciljne črte se čas ustavi pri 2.58.45 in 118.mestu(v cilj jih je priteklo 2341), kar glede na prestano ni slabo, je pa daleč od željenega.
Sedaj regeneracija potem pa upam, da čim prej s treningi uspešno naprej.
Slike in ocena tekaških copat v kratkem.

Ni komentarjev: