AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

sobota, 18. julij 2009

Gösselsdorfersee Volkstriathlon

Včeraj sem se odpravil na mojo skoraj "domačo" temko. Ker je bila tekma šele 14 dni po mojem uspešno zaključenem IRONMANU tudi nisem pričakoval veliko... A kljub vsemu se je na koncu dobro izšlo in sem med 307 tekmovalci zasedel absolutno 5. mesto in bil 2 v svoji kategoriji.
Sama tekma je bila zame zgolj trening, ki pa se je na koncu sprevrglo v pravo dirko.
Že na plavanju je šlo dokaj hitro, čeprav nisem šel na polno sem iz vode priplaval 2. Po menjavi, ki ima zaradi velikega števila tekmovalcev zelo dolg menjalni prostor sem začel s kolesarenjem, kaj kmalu sta se za menoj v zaveterju pojavila dva tekmovalca kot da je drafting dovoljen, čeprav ni bil. A se s tem nisem obremenjeval in vozil v svojem tempu. Ko nas je po kakšnih 4km kolesa ujel še eden, sva se z njim odpelala naprej. Skupaj sva delala celotno progo (seveda na predpisani razdalji, saj se je zraven vozil sodnik) vendar nama ni uspelo pripeljati v menjavo pred veliko zasledovalno skupino, ki je imela drafting tekmo. Ujeli so naju par km pred menjavo. Po menjavi je sledilo zame zelo "mučnih" 7km teka. Mučnih zaradi tega ker nikakor nisem mogel dvigniti hitrosti teka (čeprav se mi je na odsekih zdelo da tečem dokaj hitro, v cilju po pregledu rezultatov ni bilo tako). To pa je posledica dosedanjih treningov, ki niso temeljili na hitrosti ampak na vzdržljivosti.
Kljub vsemu sem s tekmo zelo zadovoljen, še posebej s koleso, saj sem imel povprečno hitrost kolesa 40,1km/h če upoštevam, da sem vozil solo, v primerjavi s tistimi ki so draftali niti ni bilo tako slabo kar se razlike v času tiče.

Rezultati:http://www.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=10943&racenr=1

Ni komentarjev: