AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 30. avgust 2009

Zopet ena lepa tekma



V sob. je bil na sporedu triatlon v Olimpik razdalji v kraju Fakeer see, kjer se je kljub malenkost šlabšemu vremenu pojavilo zelo veliko triatloncev iz parih držav.Še s 4 člani ŠD 3ŠPORTa smo se tekme udeležili tudi sami. Na štartu je bilo skupno čez 700 tekmovalcev s štafetami skupaj, samo triatloncev je bilo okoli 650 in so bili razdeljeni v 4 vale za štart. Vali so si sledili na 7min, tako, da v vodi ni bilo prevelike gneče...
Sam sem s tekmo zelo zadovoljen, saj kljub ne 100% regeneracijo po POWERMANu zasedel 7.mesto absolutno in bil 3 v kategoriji M30


1.plavanje:
Plavanje je bilo kot skoraj vedno z neoprenskimi oblekami, kar je meni še posebej pri srcu;) Štartali smo v 2 drugem valu, 7 min za prvo skupino. Štart je bil zelo umirjen, a sem že po nekaj zaveslajih pristan na vodilnem mestu. Ob tem sem bil rahlo presenečen saj nisem plaval na "polno". Ker me kasneje tudi nihče ni prehitel, sem celih 1500m sam vodil skupino. Pri plavanju je bilo še kar nekaj rezerve, a ker ni bilo nikogar spredaj sem plaval tako, da sem užival ne pa matral...
Iz vode pridem prvi in stečem proti menjalnemu prostoru, ki je bil c.a.a. 400m oddaljen od plavalnega dela.



Na menjavi ugotovim, da je za menoj plaval tudi Norbert Langbraitner, 7 uvrščeni iz letošnjega IM Celovec. To je bila potrditev da smo plavali kar hitro...

2.kolo:
Ob razmočeni progi je bilo kolo vsaj v začetnem delu malo nevarno, ker so bili karbonski obroči mokri in je bilo težje bremzati. A se je tudi to uredilo in s kolesarsko traso sem opravil zelo dobro. Ker pa je bil krog dolg samo 9,5km smo nenehno prehitevali tekmovalce, tako, da dejanskega stanja na katerem mestu si ni vedel nihče. Vedel sem samo to, da se vozim na 3. mestu, ki sem ga hotel ubraniti vse do cilja...


3.tek:
po uspešni menjavi, sem se podal na tek, ki je bil v dolžini 9,7km. Prvi krog sem tekel lepo, čeprav je bila trasa 90% speljana po trim stezi, ki je bila razmočena in se ti je udiralo pod nogami. Občutek je bil, da je korak dober in tako sem hotel tudi končati, vendar se je ob vztopu v 2 krog poznala utrujenost iz prejšnjega tedna in tek ni bil vec tako lahkoten. Vendar, se vedno dovolj hiter, da sem ubranil 3. mesto



Cilj:
Po prečkanju ciljne črte več kot zadovoljen. Ob pogledu na rezultate, pa je bilo potrebno čakati še na razglasitev...



Sedaj sledi regeneracija do petka, potem pa v soboto štart ULTRAMARATONA Celje - Logarska dolina (75km).

Rezultati:
http://www.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=10908&racenr=1

Ni komentarjev: