AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 27. oktober 2009

LJUBLJANSKI MARATON

Za menoj je 14.ljubljanski maraton, ki pa se ni izšel po željah. Kljub optimalnemu vremenu in temp. se je moj nastop končal po 10km teka;(
Sam začetek je bil malo v smislu fartleka, saj se je bilo treba izboriti mesto skozi množico nastopajočih. Po slabih 2km sem bil v svojem zastavljenem ritmu in začel sem uživati. Vmesni čas na 5km in 10km je pokazal, da gre vse po planu in ker ponavadi drugi del odtečem še hitreje je bilo pričakovati čas med 1.16 in 1.17. Vendar se je po 11km vse obrnilo, v stegnih sem začutil velike bolečine, ki so se iz koraka v korak stopnjevale, tako, da sem zadnje 4km pretekel z bolečinami, ki jih v svoji zgodovini športa še nisem začutil, zato sem z rezultatom in nastopom še toliko bolj zadovoljen in vesel da sem prečkal ciljno črto.
Sedaj nekaj dni regeneracije, potem pa v novo sezono in popravni izpit 22.11. v Palmanovi...

S časom 1.19.42 sem zasedel 40. mesto med 3966 nastopajočimi
Povezava: http://www.ljubljanskimaraton.si/index.asp?s=10&p=2&kat=M21

Ni komentarjev: