AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 30. januar 2012

Oprema in sezona 2012


V tem članku vam bom predstavil opremo, ki jo uporabljam v mrzlih zimskih dneh.
Ker sem človek, ki je po naravi zmrzliv in me v zimskih dneh na kolsu zelo hitro zazebe, sem iskal možnosti kaj dati na sebe, da ne bo tako hitro mraz. Potem pa sem po pogovoru z Denisom, solastnikom trgovine SPORTUS, preizkusil opremo SEALSKINZ. V uporabo sem dobil 3 pare kolesarskih rokavic, kapo in pa nogavice. Sedaj sem preizkusil že prav vse in moram povedat da sem več kot zadovoljen s temi izdelki. Moje roke in noge so tople in tudi vožnja v mrzlih dneh je postala prijetna;)

kolesarske rokavice SealSkinz za mrzle dni (za cca 5st. in manj)

kolesarske rokavice za malenkost toplejše vreme (za cca. 7st. in več)

kolesarsko tekaške rokavice za toplejše dni oz. prehodna obdobja

Vse rokavice so res kvalitetne, saj dihajo, ne prepuščajo vode ali vetra, ter imajo dober oprijem na krmilu. Segajo visoko čez zapestje, tako da je v povezavi z jakno ali majico onemogočen tudi vdor mrzlega zraka pod rokave.

Kapa, ki jo lahko uporabljete pri kolesarjenju ali pa pri teku. Spredaj je material, ki ne prepušča vetra, prav tako okoli predela useš, kljub vsemu pa še vedno diha, se lepo prileže glavi, ne tišči pod čelado, je lahka in zlahka pozabite da jo nosite;)

Dobil pa sem tudi nogavice, ki pa so bile zame zmagovita kombinacija, saj ne prepuščajo vode, vetra, kljub vsemu pa dihajo in ti nudijo toploto, ki skupaj z galošami v zimskih dneh ali sama nogavica v prehodnem obdobju pomeni rešitev za moje prste. Tako imam ob njihovi uporabi stopala vedno topla in suha.

Tako da, če je še kdo ki trpi za mrazom, mu lahko ti izdelki tako kot meni polepšajo zimske vožnje in jih naredijo toplejše.
Deniš še enkrat hvala, da si me seznanil z izdelki SEALSKINZ.


SEZONA 2012:
Ker sem z 22.1.2012 postal novopečeni očka in bo v tem obdobju prioriteta naš Mark, so se tudi plani za letošnjo sezono malo spremenili. Tako sem si letos zadal cilje zgolj vzdrževati natrenirano in potem drugo leto naprej z višjimi cilji, kjer se bom poizkusil v Frankfurtu 2013 na Ironmanu kvalificirati za Svetovno prvenstvo na Hawaije v kategoriji M35.

Tako je cilj, da bi letošnjo sezono plaval nekako 1.25/100m, naredil toliko kolesarskih treningov kolikor bom lahko in pa na teku obdržati sedanje čase:
10km okoli 35min30s, 21kkm okoli 1ura18min, ter maraton v Padovi (22.4.) okoli 2uri45min.

V programu pa imam tudi Ironman v Rothu, kjer pa si ne želim drugega, kot pa dobro dirko in iz nje potegniti toliko kolikor bom takrat max. sposoben.
Je pa še ena želja, ki pa je odvisna zgolj od časa. To je dvojni Ironman v Murski Soboti. To pa bom videl postopoma, kako bo s časom za treninge.

Ni komentarjev: