AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

sreda, 10. december 2008

LAKTATNI TEST

Danes sem na Fakulteti za šport opravil laktatni test, ter tako preveril svoje meje in do kam sežejo.
Kljub ne optimalnemu počutju, čutim še rahlo utrujenost od maratona, sem z doseženimi vrednostmi zelo zadovoljen. Presenečen pa sem bil takrat, ko je dr. Milič povedal, da je malo triatloncev, ki so se testirali dosegli takšno končno hitrost.
Pred testom se izmeri tudi prisilen vdih in izdih, ki pokaže pljučno kapaciteto, zmeril višino-188cm, težo-77,5kg ter delež maščobe v telesu-4,5%. Ostale rezultate bom objavil takoj ko jih dobim.
Postopek testa se prične s hitro hojo, 7km/h. Tempo se povečuje na vsake 3 minute za 1.5 km/h. Test se izvaja do onemoglosti oz. do takrat, ko tempa nisi sposoben več držati, v tem času dosežes tudi max. pulz, ki ga zabeleži instrument. Poleg tega se iz ušesa na vsake 3 minute pobere kapljica krvi, ki nam pokaže stopnjo laktata-mlečne kisline v krvi. Ves čas se meri tudi srčni utrip, ki se posledično ob vsaki hitrosti viša, dokler ne doseže max. vrednosti.
Ko ne uspeš več držati tempa tekoče preproge oz. ko ti telo ne pusti več naprej je testa konec.
Moj test se je ustavil pri 19km/h. Ta del sem še opravil, potem pa je bila hitrost 20,5km/h malo prevelik zalogaj.
Ampak tudi tempo c.a.a. 3.10/km ni počasi. V tem delu je bil tudi zabeležen max. pulz, ki je bil 191 udarcev na minuto.
Verjamem pa, da bi ob normalnem počutju dosegel višji pulz in mogoče realiziral tudi hitrost 20,5km/h. (pa mogoče drugič).
V kratkem še ostale vrednosti!

Moj snemalec se je malo poigral s snemalno napravo, zato bo potrebno malo glavo obračat;)

Ni komentarjev: