AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 15. februar 2009

Uspešen vikend

Za menoj je zelo uspešen vikend, v katerem sem opravil zadano količino treningov.
V sob. sem opravil tri treninge, in sicer sem dop. plaval, opoldne šel na kolo in zvečer še na fitnes. V ned. pa sem opravil še dolgo kolo (4.30ure), tako, da sem bil zvečer že kar utrujen.
A kaj moremo, tako je ko si enkrat zaposlen in ti časa za treninge med tednom zmanjkuje:) Vendar še vedno poizkušam narediti vsaj en trening na dan, kdaj pa mi uspe narediti tudi dva.
Ko se bo ura prestavila bo tudi dva treninga narediti lažje.

Poleg tega, pa sem sklenil sodelovanje še s kolesarsko trgovino REAL v KOPRU, kjer sem se z lastnikom trgovine-ALEŠEM dogovoril, da bo skrbel za moje kolo. Tako se mu še enkrat najlepše zahvaljujem za razumevanje.

V pet. mi je že serviseral kolo, tako, da je bila vožnja z njim v sob. in ned. še večji užitek.

Poleg odličnega servisa pa v trgovini dobite vse kar potrebujete za kolesarjenje in tudi Aleš vam poizkuša dobiti tistega kar nima. Tako, da vam toplo priporočam obisk trgovine!!!

Ni komentarjev: