AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 2. marec 2009

21km v Gorici

V nedeljo sem se s člani društva ŠD 3ŠPORT udeležil tekaške tekme v dolžini 21km. Ker v januarju in februarju nisem resno treniral tek (tekel sem samo 2*na teden), sem to tekmo vzel bolj za trening, zato tudi nisem bil prijavljen in sem tekel brez številke.
Ker resnično nisem vedel kje se trenutno nahajam, sem se na štart podal z mešanimi občutki. Želja je bila čim boljši rezultat, a v glavi je bil prepričanje, da ne bom mogel tečt dobro, saj nimam zadostnihin pravilnih tekaških treningov!
Po štartu je bilo vse skupaj obrnjeno na glavo! Noge so šle, tempo od 3.30 do 3.45 mi ni bil problem in odločil sem se da poizkusim tako tečt kolkor časa bo mogoče.
In tako se je tudi zgodilo. Celotnih 21km sem pretekel v tem tempu in bil na koncu s časom 1.17.34 zelo presenečen in zadovoljen, kaj sem lahko ta čas stisnil iz sebe!
Ker me med rezultati ni, naj povem, da bi zasedel 27.mesto med 746 tekači in tekačicami.

To me je zato zelo spodbudilo in dalo novega elana za naprej, ko bom začel s pravimi tekaškimi treningi.

V mojem programu je, da sedaj z marcem začnem s pravilnimi treningi in dvigom forme do prve pomembne tekme IM AUSTRIJA.
Zato, se tudi v sredo odpravljam na 5 dnevne priprave v Medulin, kjer bom poleg treningov pomagal tudi pri vodenju treningov (predvsem rekreativne vrste).

Pa še povezava do rezultatov teka v Gorici:
http://www.tds-live.com/wtrpg/language.jsp?locale=2057&id=2364&manager=-1&gps=-1&messaggio=&link=-1&paginaFrom=2

1 komentar:

SANDI IVANČIČ pravi ...

Pero vse naj naj za rojstni dan. Pa da se ti poklopi IM Klagenfurt letos.

Bodi priden pa se slišmo kej.

Lp, Šanji