AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 26. maj 2009

5. mesto v skupini M30

V ned.24.5. se je v St. Poeltnu odvijal že 3 ironman serije 70.3, ki pa je bil kar se zasedbe tiče najmočnejši od kar prirejajo tekme 70.3 in tudi številčno zelo obiskan.
Na štartu je bilo 2200 prijavljenih tekmovalcev, v cilju pa so jih zabeležili 1876. Sam sem zasedel absolutno 61. mesto in 5. mesto v kategoriji M30 in bil tudi najboljši Slovenec.

Pogled na mojo tekmo:
Ker je bila ta tekma zgolj vmesna postaja do IM Avstrija, tudi nisem šel v njo 100% pripravljen, in sem že na štartu začel malo bolj rezervirano.
To se je tudi poznalo na plavanju, kjer je bil čas v primerjavi z lani 12s počasnejši, vendar sem iz vode prišel dokaj spočit. Preizkusil sem tudi sistem, da sem c.a.a. 200m pred koncem plavanja spustil tempo in prišel iz vode z nižjim pulzom, kar se mi je poznalo na kolesu. Pulz ni bil tako visok kot pri ostalih tekmah.
Po menjavi iz vode na kolo, je sledilo 90km vožnje. Začetek je bil rezerviran, potem pa sem rahlo dvignil tempo in se po avtocesti vozil okoli (40-42) km/h. Ko so prišli na vrsto klanci sem jih poizkušal voziti do pulza 160, kar mi je tudi dobro uspevalo. Po ravnini pa sem se vozil med pulzom 150-155. Po zaključenem kolesu sem se podal na tek in se odločil, da poizkusim tudi tu držati podoben ritem. Tako nisem pustil, da pulz pride čez 160. Vse mi je lepo uspelo in na koncu sem bil s tekmo zadovoljen in tudi trenutna priprava za IM Celovec gre v pravo smer. Vsaj upam.
Po končanem tekmovanju smo tudi ugotovili, da je bila kolesarska trasa nekoliko spremenjena in je bila daljša kot lani, zato je tudi čas kolesa nekoliko slabši...

Sedaj sledi nekaj dni regeneracije in potem veselo naprej.

Rezultati: http://www.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=11014&racenr=1

Moji časi:
Plavanje: 26.22
Kolo: 2.31.28
Tek: 1.24.33 (avg. pulz 158)
menjava 1: 2.25
menjava 2: 1.45
SKUPAJ: 4.26.35

Slikovno poročilo v kratkem.

Ni komentarjev: