AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 10. maj 2009

Uspešen začetek sezone 2009

No pa je za menoj. Po dolgem jesensko zimskem triatlonskem premoru je za menoj prvi letošnji triatlon in s tem tudi začetek moje sezone.
Ob prijetni družbi, je tudi tekma kljub majhnih težavam minila lepo in uspešno.
Kratko poročilo:
Kot je v moji dosedanji praksi vstajanje 3 ure pred tekmo, zajtrk in pregled kolesa ter namestitem bidonov ter hrane na kolo. Takoj zatem polnjenje zračnič in jutranja gimnastika za boljše počutje.
In potem se je začelo.
Po ogrevanju na kolesu, sem peljal kolo v menjalni prostor in že tu videl, da je današnja tekma stevilčno kar močna (450, tekmovalci + štafete). Potem pa sem to potrditev dobil pred samim štartom, ko je bila kar velika gneča.
In potem štarni pok, ter katastrofa. Takoj mi nekdo zbije plavalna očala z glave tako da ne vidim nič. Po c.a.a. 100m waterpolo plavanja se ustavim ob nekakšnem splavu, kjer sem si poizkušal popraviti očala, a ugotovil, da jih ni več. Takoj sem pomislil, da bi odstopil, saj 2km brez očal ne bo lahko plavat. A sem se odločil drugače in kljub plavanju brez očal in levo desno prišel iz vode na 11. mestu. Ta nevšečnost mi je vzela kakšno minuto in nepotrebno nervozo.
Po hiti menjavi na kolo, kjer je bil plan vožnja v IM tempu (c.a.a. 36km do 37 km/h), kar mi je tudi uspelo in sem s tem zelo zadovoljen. Čeprav naj bi se na tekmi vozilo brez zavetrja temu ni bilo tako, kar sem videl zelo nazorno. Že v prvem krogu so je mimo mene peljalo 5 avstrijskih tekmovalcev kot da so na ITU olimpik tekmi. Potem pa še naslednje presenečenje, ko me na polovici drugega kroga ujame skupina 15 tekmovalcev, zopet v veliki skupini. Ampak, ker sem se sam že pred tekmo odločil, da vozim solo, sem se tega tudi držal in poizkušal držati vedno razliko najmanj 7 metrov.
Ko smo potem s to veliko skupini prišli v menjavo je sledilo obuvanje v nogavice CEP, ter hitro na tek z supergami Reebok, ki so pozitivno prestale prvi test.
Že pred tekmo sem si v glavi sestavil plan teka. Poizkusiti držati tempo okoli 3.55-4.00. To mi je ob kontroli z uro GARMIN forerunner 305 tudi uspelo in ko sem prečkal ciljno črto sem bil izredno zadovoljen z rezultaton in razpletom ter tudi hitro pozabil na nevšečnost iz plavanja.

Tako sem na koncu zasedel 13. mesto med skupno 350 tekmovalci, in bil tudi prvi Slovenec v cilju. In s časom 3 ure 52 min za 16 min zaostal za prvim.

Rezultati:http://www.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=10965&racenr=1

Slikovno poročilo v kratkem...

Ni komentarjev: