AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 9. november 2009

Lep Martinov tek v IZOLI

Včeraj smo se člani ŠD 3ŠPORTa udeležili lepega Martinovega teka po ulicah Izole. Ob prijetni družbi, vremenu brez dežja (zdržalo je do konca teka), lepemu številu tekmovalcev smo se morali spopasti s 5,5km dolgo traso.
Po dobrem ogrevanju nisem vedel kako bi začel, ker sem pred kratkim opravil operativni poseg nisem vedel kako se bo rana na to odzvala. Ker po ogrevanju ni bilo čutiti kakšnih posebnih bolečin, sem se odločil da poizkusim slediti glavni skupini dokler bom lahko. Po štartu malo bolj previdno, potem pa sem počasi začel dodajat in po dobrih 2km bil na 3 do 4. mestu. V tem tempu sem se odločil, da poizkusim nadaljevati. Vse je šlo OK, ko sem 1,5km pred ciljem poizkusil še enkrat pospešit in se prebiti na 3.mesto, sem rahlo začutil bolečino v glutealnem predelu, kjer je bila opravljena operacija, sem si rekel, da se ne bom več naprezal, saj si nočem narediti škodo, ki bi ogrozila nadaljni trenažni proces.
Kljub temu sem bil v cilju zelo zadovoljen, saj sem 5,5km pretekel v času 18.56.00 (to je bil tempo c.a.a 3.27/km), kar je zadoščalo za 4.mesto absolutno med 240 tekmovalci in 2. mesto v kategoriji M30.

Po končanem tekmovanju pa je sledilo še prijetno kosilce z člani ŠD 3ŠPORTa.
Sedaj pa gremo naprej...

REZULTATI: http://www.filipides.com/files/tek_izola_2009_abs.htm

pred štartom


zadnji koraki


2.mesto v kategoriji M30


skupinska ŠD 3ŠPORT


LP

Ni komentarjev: