AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 23. november 2009

ZADNJA LETOŠNJA TEKMA

V ned. se je v Palmanovi zame končala letošnja tekmovalna sezona 2009, ki je bila vsaj zame uspešna. Uspešno sem opravil svoj prvi IRONMAN, prečkal ciljno črto POWERMANa, izboljšal svojo pripravljenost v vzdržljivosti, dosegel nekaj lepih rezultatov svojih varovancev, na katere sem zelo ponosen in upam, da bodo to lahko še nadgradili.
No pa še o Palmanovi. sama udeležba je bila zelo velika, saj je nastopilo 2400 tekmovalcev in ji 2098 prečkalo ciljno črto. Pred štartom sem se odločil, da poizkusim za zadnjo tekmo sezone iz sebe izvleči kar bo šlo.
In res po dobrem ogrevanju in zadržanem začetku se je na koncu lepo izšlo, in dosegel sem letošnji najbolši čas 1.16.25. Kar pa je še zadovoljivo, je to da sem drugi del odtekel hitreje kot prvi del. Dosegel 45. mesto absolutno in za zakluček šel še s kolesom do Kopra.

Rezultati: http://www.tds-live.com/ns/index.jsp?login=&password=&is_domenica=-1&nextRaceId=&pageType=1&id=2821&servizio=000&locale=1040#

Sedaj sledi nekaj dni aktivne regeneracije in potem s polno paro naprej. Ker so cilji za sezono 2010 visoki, bo treba pridno delat, da jih dosežem.
Glavni bo seveda IRONMAN Regensburg 1.8.2010, kjer bom poizkusil pridobiti vozovnico za oktobersko SVetovno prvenstvo na HAWAIJIH. Poleg tega, pa je še kar nekaj ciljev, ki pa bodo objavljeni v naslednji objavi...

Ni komentarjev: