AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

sreda, 16. marec 2011

Veteransko prvenstvo v plavanju

Letos sem se odločil, da se udeležim svojega prvega veteranskega prvenstva v plavanju (9.3.).
Čeprav je bilo tekmovanje na sporedu po pripravah in je že bilo čutiti utrujenost, sem se vseeno odločil, da se preizkusim še na nekaterih plavalnih razdaljah in preverim trenutno pripravljenost.
(letos plavam 2/3* in obiskujem fitnes 2* na teden)
Odločil sem se da plavam 50m-400m-200m-100m v prav tem vrstnem redu.
Že po prvem štartu na 50m šprint sem čutil, da ne bo lako in da je utrujenost od priprav res velika, a sem na koncu vseeno stisnim max. iz sebe in bil z rezultati več kot zadovoljen.
Vmes sem osvojil tud dve drugi mesti absolutno na 400m in 200m.

Rezultati:
50m: 28.97
400m: 5.05.60
200m: 2.21.66
100m: 1.04.64

Ti rezultati so pokazali, da je plavalna forma za ta čas dobra in da lahko na IRONMANu optimistično pričakujem plavanje v času cca 1.25/100m. So pa ti tudi dobra popotnica in potrditev, da lahko tudi z majhnim številom plavalnih treningov in vključenim fitnesom dosežeš dobre rezultate in ohranjaš hitro plavanje.

Ni komentarjev: