AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 25. april 2011

Trije duatloni in plavalno testiranje

Kar pester mesec April...

Po dvomesečni pavzi od hitrih tekem, sem se letos odločil, da se zopet preizkusim na malo krajših razdaljah, kjer gre non stop na polno...
Vse se je začelo 10.4.2011 na Državnem prvenstvu v duatlonu v Ribnici. Po dvoletnem premoru nisem vedel kaj naj sploh pričakujem in predvsem kako začeti.
Vse to se je kasneje tudi poznalo, še posebej na kolesu, kjer nisem bil vajen tako velikih sprememb in tempa a je že proti koncu kolesa postajalo boljše in občutek za spremembe in pokrivanje skokov se je vračal, čeprav so bile noge še kar zarjavele, kar se je poznalo tudi na drugem teku.
Na koncu sem bil vseeno zadovoljen z uvrstitvijo in jo nadgradil še s 105km dolgo vožnjo proti domu.
Absolutno sem zasedel 13.mesto in 3.mesto v kategoriji
REZULTATI
SLIKE

16.4. sem v sklopu plavalnega treninga opravil testiranje s plavalno obleko BLUESENTY v dolžini 2500m.
To z namenom, da bom čim večkrat poizkušal plavati v predvidenem tempu za julijski IRONMAN
Začel sem normalno in se vsakih 500m kontroliral, ter na koncu zabeležil čas: 33min40s, kar je v povprečju 1.21/100m, vsakih 500m pa sem obrnil za cca 6.45. Ta tempo bi laho še nadaljeval in tudi po testu nisem bil preveč utrujen, razen malo je bilo vroče, saj sem plaval v bazenu (50m). To je dober pokazatelj forme in če bo šlo vse OK lahko računam na plavanje okoli 53min na IRONMANu.

17.4.2011 sem se potem zopet podal na duatlonsko preizkušnjo v Kočevsko reko, kjer pa je bilo za razliko od Ribnice že vse malo boljše. Tek je bil hitrejši, kolo ni delalo več težav in pa tudi na drugem teku sem že odtekel tako kot je potrebno. Kljub malo slabši zasedbi, sem s tekmo odlično opravil in zasedel absolutno 4.mesto in 2.mesto v kategoriji,ter se proti domu odpravil še s kolesom, ter dan zaključil s 95km dodatka
REZULTATI
SLIKE

Za zadnjo tekmo v mesecu aprilu pa sem imel še duatlon na Šaredu nad Izolo. Ob lepem vremenu in številčni udeležbi sem odlično opravil še s 3jim duatlonom v tem mesecu...
TA tekma pa je že bila na tisti stopnji ko lahko rečem, da sem dirkal na polno in tako kot se za šprinte spodobi.
Zasedel sem 6.mesto absolutno in 2.mesto v kategoriji.
REZULTATI
SLIKE

Naj omenim samo to, da sem na vseh treh duatlonih dal vse od sebe in si ne moram odčitat ničesar. Takšna je trenutno moja pripravljenost, ki upam, da se bo skozi sezono še dvignila.
Sedaj nekaj treningov in potem se 7.5.2011 že začne triatlonska sezona, ki pa upam da bo tako uspešna kot začetek duatlonske sezone in bo dosegla vrhunec na IRONMANu julija v Avstriji in avgusta v Nemčiji.

Športni pozdrav

Ni komentarjev: