AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 7. september 2008

2.mesto na DP Hrvaške v dvojnem olimpiku!

Včeraj sem bil na DP Hrvaške v dvojnem olimpiku, kjer sem predvsem hotel videti kako telo okreva v enem tednu!!!
Kar se tiče organizacije je bilo bolj slabo, tako, da ni nobenih pohval na organizatorja. Iz predvidenega štarta ob 8 uri smo štartali ob 9.30. Da sem lahko dvignil številko je bil pravi podvig. Na začetku je bilo rečeno da bo dvig možen med 6 in 7.30, a ob 6.30 na prizorišču ne duha in sluha o organizatorjih in o tem da bo tu kdaj tekma. Pač zgleda da so si vse skupaj vzeli bolj na "IZI"! Pa tudi kar se tiče plavalne proge je bil pravi podvig, da ti je uspelo priti iz vode v pravi smeri. Štartali smo namreč skupaj z ironmenaši in nekje po 1700m smo se mogli nekako ločiti in plavati proti cilju, vendar so bile oznake slabe in vsi nismo plavali v isti smeri. Če bodo želeli organizirat to tekmo še kdaj, bodo plavalni del mogli definitivno zelo popraviti!
Pa tudi kar se tiče okrepčevalnih postaj je bilo vsega premalo. Na postajah je bila samo voda, pa še to samo enkrat na krog pri kolesu, ter na vsakih 5km na teku pri temperaturi čez 30.st.

Moja tekma pa je bila kljub vsemu zelo uspešna. Zasedel sem 2.mesto in zaostal samo za Dejanom Petrcevičem, ki je trenutno res zelo dobro pripravljen, saj se kmalu bliža njegova tekma-HAWAII.
Štart je bil iz vode, plavanje pa je bilo zaradi pretoplega morja 26.st brez neoprenskih oblek, kar meni ni bilo pisano na kožo. A klub vsemu sem plaval zelo dobro, saj sva z Dejanom priplavala skupaj iz vode. Tudi občutek v vodi je bil dober. Po hitri menjavi sva oba ob popolnoma odprti cesti za promet skupaj odkolesarila oba kroga( držala sva razdaljo med 7 in 10m). Do takrat je bilo počutje fantastično in nisem čutil utrujenosti, kar me je malo presenečalo.
Na tekaški del sva se odpravila skupaj in prvih 5km tekla zelo blizu-Dejan je bil c.a.a. 30s pred mano. Po obratu na 5km pa so moje noge zacele postajati teške in tempo je začel padati. Tu sem se zavedel da je nastopila utrujenost in da bo treba tempo popustiti in tece v nekem srednjem ritmu, da bom lahko pitekel do cilja. Ker pa je bila prednost pred zasledovalci velika je bilo to lahko sprejeti. In tako sem po 4 urah in 32min v cilj pritekel kot 2. Za Dejanom sem zaostal slabih 8 min!
Sedaj pa malo regeneracije in potem, odvisno od počutja mogoče BLED.

Rezultati:http://www.triathlon.com.hr/live_results.php

Lp

Ni komentarjev: