AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

sreda, 3. september 2008

DISKVALIFIKACIJA!!!

V nedeljo se je na Nizozemskem, točneje v Almeru odvijalo Svetovno prvenstvo v dolgem triatlonu (4km/120km/30km), kjer sem sodeloval tudi sam!
Sam nastop je bil daleč od uspešnega, saj sem bil 4min. po plavalnem delu diskvalificiran, tako, da sem celotno tekmo odtekmoval za nič, kajti ko sem prišel v cilj sem izvedel da sem diskvalificiran.
Kratka obrazložitev moje diskvalifikacije:
-po plavalnem delu nas je bilo c.a.a. 10, ki smo skupaj zapustili menjalni prostor. Ker pa je bil izvoz iz mesta dolg c.a.a. 1km se nismo mogli niti obuti, kaj šele da bi se dali že v aerobare. Tako smo mogli počakat, da smo prišli na odsek kjer smo lahko šele začeli kolesarit in smo se lahko šele obuli v čevlje in se dali v aerobare, ter začeli zares dirkati! V tem delu smo bili še vsi skupaj in ko se je sodnica pripeljala do nas je meni podelila rdeč karton, kar je pomenilo diskvalifikacijo(ker pa sem mislil da je to 2min kazni sem nadaljeval s tekmo in vso kolesarsko progo prevozil sam.



Po pogovoru s profiji v cilju, kaj takšnega ni doživel še nihče. Ter da se v prvih nekaj km sploh ne podeli kartona oz. opozoril, kajti to še sploh ni kolesarjenje ampak sele priprava na to!!!
Ampak kaj moremo, tudi takšne stvar se dogajao.
Tako, da grem sedaj za tolažbo na Hrvaško na dvojni olimpik(3km/80km/20km), kjer upam na boljši razplet:))




Kratko poročilo celotnega tedna na Nizozemskem v kratkem!

Rezultati: http://www.omroepflevoland.nl/sitefiles/tri/FleIntermediate4.htm

Ni komentarjev: