AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 21. september 2008

Dober tekaški nastop!


Danes (21.9.08) sem se udeležil Euromaratona Koper-Mugia (Italija) in zasedel 14. mesto med 421 nastopajočimi (333 moških, 88 žensk).
S celotno tekmo sem zelo zadovoljen, saj sedaj nisem kaj prida treniral, sem bolj aktivno počival in nabiral moči za nadalnje treninge!
Pred štartom sem si zadal cilj okoli 1.20 in tako sem tudi začel. Kmalu pa sem začutil, da je to nekoliko prepočasi in sem malo pospešil, ter tako nadaljeva. Pogledi na uro Garmin so začeli beležit tempo okoli 3.40/km. Ta ritem mi je zelo ugajal, ter sem se ga potem tudi držal. Nekje na 18km pa sem še zadnjič pospešil, ker sem se čutil še zelo močnega. Vendar tek 3-4km ni bilo lahko saj smo imeli veter v prsa a sem kljub vsemu poskušal držati tempo, kar mi je dobro uspevalo.

Po prehodu ciljne črte se ura ustavi pri: 1.16.54., kar me zelo razveseli.

Naslednja tekmovalna postaja: LJUBLJANSKI MARATON!!!

Ni komentarjev: