AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

petek, 13. marec 2009

Priprave MEDULIN

V preteklem tednu od 4.3-8.3. 09 sem se udeležil Triatlonskega kampa v Medulinu, kjer smo opravili veliko kvalitetnih treningov, čeprav vreme prva dva dni ni bilo na naši strani:)
Za priprave sem se odločil po telefonskem pogovoru s sekretarjem triatlonske zveze Slovenije Gregom Zoretom, ki me je vprašal, če bi bil pripravljen pomagati pri trenažnem procesu starejših rekreativcev in jim predstaviti triatlon... Odzval sem se povabilu, ker mislim, da lahko tudi na takšen način pripomoremo k širjenju triatlona v Sloveniji.
Sprva sem mislil, da bom samo delal, a se je kaj hitro pokazalo, da bom lahko opraviljal tudi svoje treninge (plavanja in teka), kar me je zelo razveseljilo. Kajti moje delo je bilo v drugih urah kot treningi rekreativcev. Samo na kolo smo šli skupaj, kjer pa sem se z njimi lepo razpeljal in jih vodil po Medulinu in okolici...
Pri plavalnih treningih mi je bil cilj narediti rahel preskok in to mi je tudi uspelo. Kajti vse dosedanje plavalne treninge opravljam sam in mi je bila primerjava zelo dobrodošla. Povem lahko da sem bil zelo zadovoljen s svojo plavalno pripravo. Enako je bilo na teku, kjer sem treninge izvajal s prvo skupino, sicer z malenkost nižjo hitrostjo, ki je tempirana na moje razdalja a vseeno uspešno.
Kolo pa je bilo preprosto uživancija in klepet:)

Ker pa se je ob koncu priprav kar nabralo nekaj ur treninga (dnevno sem opravil 3 treninge), sem se odločil, da ta teden vzamem za regeneracijo in potem s polno paro naprej, sam se 9.5.09 hitro pribljižuje ko imam že prvo triatlonsko tekmo.

Tako pa je zgledal moj dan na pripravah:
7.00 PLAVANJE
8.30 zajtrk
9.00 trening rekreativcev (plavanje)
11.oo TEK (rekreativna skupina je začela ob 12 in takrat dobila napotke)
12.30-13.00 kosilo
14-15 KOLO (rekreativna skupina)
18.30 večerja
19.30 sestanek trenerjev in plan za naslednji dan
20.00 skupinski sestanek in predstavitev plana za naslednji dan
21.30-22.00 POČITEK

Do naslednjega javljanja pa bom opravil tudi 2 teka. Prvi že v nedeljo 10km (Povežimo Soline), drugega pa naslednjo nedeljo 22.3.09 21km (Sežanski maraton)

LP

Ni komentarjev: