AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 24. marec 2009

VEČ TAKŠNIH VIKENDOV

Za menoj sta dva zelo uspešna vikenda. Poleg dobrih treningov še zelo prijetna družba.
V ned. 15.3.09 smo se s člani našega društva ŠD 3ŠPORT udeležili teka Povežimo Soline v sklopu treninga dvigniti hitrost.
Ob prečudovitem vremenu se je to izkazalo za zelo dobro potezo. Saj sem 9,4km pretekel v 31min 10s in zasedel 6. mesto med 769 tekmovalci. Kar je bilo po preračunavanju in pregledu GARMINA tempo c.a.a. 3.25/km. To je bila zame zelo razveseljiva novica in tudi presenečenje, da sem kljub vsemu še lahko hiter.
Sedaj opravljam namreč treninge nizke intenzivnosti, ki so usmerjeni na tempo maratona na Ironmanu. Kratkemu pogovoru v cilju pa je sledilo še 3ure lahkotnega kolesarjenja po Istri, ki se je izkazalo za dobro potezo, saj sem bil naslednji dan kot prerojen. Nobenih bolečin, le prijetna utrujenost, ki sem jo pregnal s prostim dnevom in mašažo.

Rezultati: http://www.skid.si/rezultati2009_2.html


To ned. 22.3.09 pa sem se v sklopu treninga udeležil Malega kraškega maratona, ki je bil namenjen preverjanju pripravljenosti kar se tiče menjave.
Zjutraj sem se s kolesom odpravil proti Sežani (družbo mi je delal Miran, ki je opravil enak trening), kjer me je čakalo 21km teka. Tempo na kolesu se je proti Sežani rahlo stopnjeval, težavo pa je predstavljal tudi veter, ki je non stop pihal v prsa.
Ob prihodu v Sežano sem se hitro preoblekel, nekaj pojedel in se pripravil na tek. (odm. je bilo c.a.a. 20min).
Na štartu je bilo videti kar veliko število triatloncev, ki so se borili po svojih močeh.
Že pred štartu teka sem si rekel, da grem na "polno" dokler bo šlo. In res po štartu je šlo na nož. Predvsem zaradi tega, da smo se uspešno prebili mimo gneče tekačev. Prvih nekaj kilometrov je bilo res hitrih, saj je bil tempo okoli 3.30/km. Vmesni čas na 10km je bil 36min 47s, kar je bilo v načrtu, mogoče malo prehitro!
V takšnem ritmu sem poizkušal teči še naprej, da vidim do kam me nese. Do 15km je šlo še OK, potem pa se je začela poznati utrujenost kolesa in prehiter začetek. Vendar sem kljub vsemu še vedno tekel zelo dobro, saj sem v cilj pritekl v času 1.19.35 in zasedel 34. mesto med 1421 tekmovalci, ki so tekli na 21km.
Po kratkem okrepčilu v cilju in nekaj fotk je sledilo še kolesarjenje nazaj v Koper. Z rezultatom sem zelo zadovoljen, saj kaže da gremo pravo pot k uresničitvi mojih ciljev.
V ned. sem torel opravil 65km kolesa-21km teka-55km kolesa.

Rezultati:http://www.sport-sezana.com/maraton2009/default.asp?stran=rezultati21

Sedaj 2dni regeneracije in potem veselo naprej. Odločil sem se da v ned. tečem na maratonu v trevisu, kjer bom tekel zgolj za trening in ne za rezultat. Torej bo moj tempo planira v času 4.15-4.30/km, kar bi moralo zadoščati za čas okoli 3ure in 3ure 10min.

Ni komentarjev: