AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 26. april 2009

Še 14 dni

Še samo 14 dni me loči od moje prve triatlonske tekme letos, ki se je že prav veselim, saj imam na njo lepe spomine.
Pred tem pa bo potrebno opraviti še nekaj treningov. Tako je bilo tudi ta vikend, ko sem se v sob. opravil na kolesarski BREVET v dolžini 300km. Seveda jih nisem odkolesaril 300km ampak samo 186km- tak je bil tudi plan. Iz LJ sem štartal s kolesarji in se z njimi peljav 3ure, potem pa sem zavil proti Koroški, kjer me je potem čakalo še slabe 3 ure kolesarjenja v veter. A kljub vsemu na koncu se je v 5urah 4min nabralo 186km s povprečjem 32.3km/h.
S treningom sem bil več kot zadovoljen!!!
Naslednje jutro pa sem se s kolesom odpravil še na Šmartinsko jezero, kjer je ŠRK Celje priredil 2. tek okoli Šmartinskega jezera.
Na kolesu sem čutil noge od sobote, a sem kljub vsemu opravil uspešen trening, ki se je končal z regeneracijskim 12km tekom v spremljavi Teje.
Po prijetnem kramljanju po teku, je sledila vožnja na primorsko in sedaj teden regeneracije...

Rezultati teka: http://srk-celje.si/

Ker pa se bliža tudi tekma, ki jo bom vzel kot trening, neobremenjujoč z rezultatom, sem si že naredil okviren izračun oz. plan s katerim bi bil zadovoljen.

Plavanje+menjava: 35min
Kolo+menjava: 2uri 12min
Tek: okoli 1ure 20min,
SKUPAJ: c.a.a. 4.05- 4.10 ure


Triathlon Graz

Ni komentarjev: