AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

četrtek, 4. junij 2009

Samo še mesec dni do IM


Ker je do tekme IM v Avstriji samo še 1 mesec, bom razkril svoj plan in želje, ki jih imam za to tekmo.
Ker se sedaj že 14 dni borim z nekim virusem in se ne uspem 100% pozdravit bo moj glavni cilj v Avstriji prihod skozi cilj...
Sedaj bom poizkusil še 14 dni opraviti par kvalitetnih treningov in potem zadnjih 10 dni kvaliteten aktivni počitek.
Ta tekma mi tudi ni vrh sezone, ker vem da v PRO kategoriji ni možno pridobit slota za Hawaiije (to je tudi moj zadnji nastop v kategoriji PRO, od te tekme dalje bom tekmoval v kategoriji M30)
Pa vseeno sem si zastavil tudi podcilje, katere bom poizkusil uresničiti...

Plavanje: cilj mi je da po 55 min že sedim na kolesu in se podam na 180km dolgo pot (odločil sem se da plavam malenkost počasneje kot lani in na ta način prihranim nekaj moči, ki mi bo čez celotno tekmo še kako prav prišla)
Kolo: ker sem ga lani kljub svoji napaki in prehitri vožnji peljal pod 5 ur, bi rad tudi letos kolo pripeljal nazaj pod 5 urami. Se pravi če bo vse OK bi rad šel na tek po 5 urah 55min. Lahko se zgodi da tudi malo hitreje oz. počasneje.
Tek: glavni cilj teka bo, da se med samim tekom niti enkrat ne ustavim. Tempo s katerim bom začel bo c.a.a. 4.30/km potem bom pa skozi sam tek videl kako bo.

Nikakor nočem plačati davek prehitre tekme, zato jo bom poizkušal oddirkati z glavo. Če bo šlo nekako po tem planu, vam potem povem tudi plane za naprej.
Naslednja tekma bo EP v dolgem triatlonu (Češka, kategorija M30)

Ni komentarjev: