AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 30. junij 2009

Še samo 5 dni

No pa smo dočakali tudi to, da me do tekme loči manj kot teden dni, natanko 5 dni. Od zadnje objave pa do danes sem opravil nekaj treningov, nekaj jih zaradi slabega in predvsem mrzlega vremena nisem uspel, za zadnji težek trening pa sem se udeležil plavalnega maratona od Portoroža do Kanegre v dolžini 5km ( realnih je bilo okoli 4,5km).
Sama pripravljenost se mi zdi da je OK in upam na borbo do cilja za rezultat, ki pa bo takšen kot bo.
Bo v okviru moje trenutne pripravljenosti.

Poročilo plavalnega maratona Portorož-Kanegra:
V čet.25.6.09 sem se odločil, da naredim še zadnji preizkus in trening pred IM v Celovcu in sem se udeležil plavalnega maratona, kjer sem od 59 plavalcev in 12 plavalk zasedel absolutno 2. mesto, v kategoriji pa zmago. Ker je bila voda bolj mrzla (21.st) in ker sem hotel tudi roke navadit na neopren, sem plaval z neoprenom.
Takoj po štartu sem potegnil, da sem se izognil gneči, potem pa celotno razdaljo preplaval v svojem ritmu, ki je bil po prihodu v cilj glede na rezultat dokaj močan. To me je presenetilo, saj se za ta rezultat nisem matral in sem med plavanjem zelo užival. Zraven pa sem dobil potrditev, da je plavalna forma visoka in da lahko pričakujem na IM napovedano, iz vode in na kolesu po 55 min .

Rezultati:http://www.maratonumag.hr/rezultati/rezultati_Pir.zaljev.htm

LP

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Forza Peter, Kraševke držimo pesti!!!

Peter3athlet pravi ...

Caw
Hvala, se bom spomno na pesti med tekmo;))