AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 15. junij 2009

Zadnji 3 tedni in piljenje detajlov



Do IM v Celovcu me loči še točno 21dni. Tako sem z današnjim dnem vstopil v zadnji 10dnevni cikel v katerem bo še kar nekaj preplavanih, prekolesarjenih in pretečenih kilometrov.
Zadnjih nekaj plavalnih treningov bom tako opravil s PK Koper (zahvala za možnost le tega), enega daljših kolesarskih treningov bom odpeljal na progi IM v Celovcu (za osvežitev spomina), tekaške pa delal na obali, kjer upam da vročina ne bo premočna.
V tem sklopu bom plaval tudi plavalni maraton od Portoroža do Kanegre- 5km, ampak zgolj zato, da se rame in roke navadijo na neopren. (čas bo drugotnega pomena).
Če mi uspe opraviti še vse te treninge, potem bi na tekmi moralo nekako iti po planu. (priti v cilj da se na progi niti enkrat ne ustavim). Napoved časa je lahko zelo varljiva, ker si potem čez celotno tekmo pod nekakšnim pritiskom in se lahko zgodi da te potem to ubije...
Drugače pa je moj plan že izdelan in bo izdan po tekmi, pa bomo videli koliko sem ga realiziral oz. zadel.

Se bo našla še kašna objava pred tekmo;) Dodajam pa še slikci s prvakom Celovca

Ni komentarjev: