AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 6. maj 2008

Kolesarski maraton - Corsa per Haiti



V ned.4.5.08 sem se v sklopu priprav udeležil kolesarskega maratona v Italiji-Udine dolžine 109km in kar nekaj višinskih metrov, slabega cestišča, norih voznikov ob ne popolni zapori cest...
Že na samem štartu mi je bilo malo nerodno, kajti Italijani imajo sama dobra in lepa kolesa.Zgledalo je kot da imajo vsako leto nova:))
Sama tekma je potekala super, bili smo lepo grupa, ki smo tudi kar hitro vozili, lepo menjali in dohitevali tekmovalce pred seboj. Za boljši rezultat smo imeli samo smolo da so bile naše številke visoke in smo štartali v drugem boksu, tako da smo po štartu prvega boksa počakali še 2min in nato štartali.
Nismo se mogli pritoževati ampak voziti svojo dirko.Ker so imeli tekmovalci okoli mene super kolesa in opremo sem mislil da bo čez brege težavno peljat z njimi, saj je to še vedno moja šibka točka, ampak je bilo ravno nasprotno, čez brege sem "udaril" svoj ritem in se jim lepo odpeljal. Ko pa je bil spust pa so se oni odpeljali mimo mene kot "kamikaze"tako da je bilo treba po ravnini kar pritisnit da sem jih dohitel. Tako je potekala tekma vse do cilja, kjer sem zasedel 186. mesto s časom 3.22.00(avg.33.77km/h).

P.S.takšna kolesa ima pa večina Italjanov

Ni komentarjev: