AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 27. maj 2008

POROČILO S TEKME




V petek zgodaj zjutraj smo z avtodomom prispeli na prizorišče tekme. Zaradi pozne ure smo noč preživeli na parkirišču, ter zjutraj šli v kamp in se udobno namestili. V kampu je bila že kar lepa druščina Slovencev, zato je bilo tudi vzdušje super. Ker še nismo imeli številk je bilo treba dvignit in pripravit vse potrebno za tekmo, poleg tega pa opravit še trening vseh treh disciplin.
Takoj zjutraj smo šli za 30min na kolo, ter obenem dvignili še številke. Ko smo s številkami vse uredili smo peljali kolesa in tekaško opremo v menjalne bokse.
Tja smo jih zaradi prevelike gneče mogli dati dan pred tekmo.
Po tem opravilu smo se podali na 15min tek v okolici kampa, kjer je zelo lepo, še posebej v bljižini jezer.Dogovorili smo se, da vse tri treninge opravimo se pred pasta party, da bomo potem lahko šli takoj spat.






Tako da smo po teku šli preizkusit še vodo, ki pa je bila zelo mrzla (16-17)st. tako da te je ob začetnem plavanju kar malo glava bolela, vendar se potem navadiš in gre. Po plavanju smo si pogledeli še kje bomo tekli iz enega v drugo jezero, dali sušit neoprene ter odšli na pasta party.
Tu smo se pošteno najedli, malo pogovorili ter potem odšli proti kampu na spanec:).
Sobota zjutraj in dan tekme. Zbudim se zelo spočit, kar je pomenilo zelo dober počitek zadnji teden pred tekmo. Takoj v menjalni prostor, kjer je bilo potrebno napumpat kolesa, ter na kolo dati pijačo in hrano. Po tem opravilu je sledil še zajtrk, potem pa odhod na štartno mesto.
Na štartu ogrevanje in skok v neopren, ter čakanje na štart, ki je bil v časovnih presledkih. Začeli so profiji, za njimi MW18-MW25, ter 15min. za proji še mi M30.
Odhod v vodo ni dal takšnega občutka mraza kot dan prej, verjetno malo zaradi tekme:)
Štart in plavanje do prve boje na polno, kjer sem opazil, da sem prvi. Poiščem kajak ki je vozil pred nami in plavam v njegovi smeri, da ne bi preveč zgrešil idealne linije.Proti koncu prvega dela plavanja že začnem prehitevati skupino,ki je štartala pred menoj (10min), potem izhod iz prvega jezera in tek (c.a.a 150m) do drugega jezera. Tu se je prehitevanje slabših nadaljevalo, zato je bilo treba paziti da slučajno ne bi koga zadel in izgubi dragocene sekunde.
Iz vode pridem prvi in se podam proti menjalnemu prostoru, kjer se je bilo potrebno pripravit za kolesarjenje. Zaradi velikega števila vreč, v kateri so bile čelade in ostale stavri, sem po pomoti trikrat prijel napačno vrečo, šele v četrto je bila prava vreča.
Hitro slečem neopren, nataknem številko in čelado, ter stečem proti kolesu. Kar se da hitro zapustim menjalni prostor in začnem s kolesarjenjem. Kmalu zavijemo na avtocesto in po njej peljemo c.a.a. 20km. Pred seboj prehitevam počasnejše in to mi da se dodatno energijo.
Tako vozim kolo in čakam, da pride dolg klanec, ki bi menda naj bil kar naporen, vendar ko se je začel in končal ni bilo pretirano težko (veliko lažje kot so govorili), tako da sem si potem kar malo oddahnil:)
Zadnjih 20km pred ciljem kolesa sem bil z mislimi že pred tekom, kajti na kolesarskem delu sta me dva iz moje grupe prehitela in pred menoj prišla v menjavo.
Menjavo za na tekaški del opravim hitro in se podam na tek. Že pred tekmo sem imel cilj teči okoli 1.22.00 (21km), to sem tudi držal in na nekaterih odsekih šel celo hitreje (tempo sem lahko kontroliral s pomočjo ure GARMIN 305).
Po nekaj prvih km prehitim enega od vodilnih. Ker nisem vedel kje se nahaja drugi, sem s tempom nadaljeval in si sam pri sebi rekel, da ne smem hireje da ne bo kakšnih problemom kasneje kajti teka je bilo še kar nekaj. In tako sem v svojem ritmu nadaljeval in zaključil prvi krog. Kmalu po začetku drugega kroga sem pred seboj zagledal vodilnega v moji grupi in se mu počasi približeval. Ko sem ga prehitel, sem videl da ne more slediti mojega tempa, zato sem le tega malo povišal, da sem napravil določeno razliko in potem spet spustil na prvotni tempo.
Tako sem potem lepo tekel proti cilju z nasmehom na ustih in lahkim korakom. Ob prečkanju ciljne črte sem bil presrečen. Zmaga, in uvrstitev na Svetovno prvenstvo na Florido.
Po končani tekmi nisem čutil pretirane utrujenosti, kar m je dalo še dodatno energijo in potrditev, da sem res dobro treniral. Še posebej sem bil navdušen nad kolesarskim delom tekme, ki sem ga odpleljal zelo dobro, celo veliko boljše kot sem sam mislil.
Po tekmi je sledil se zaključni del s podelitvijo slotov za Florido in razglasitev rezultatov.
Po končanem programu smo se z avtodomom odpravili proti domu in ob 2uri zjutraj sem bil že doma v svoji postelji.
Sedaj malo regeneracije in potem zadnje priprave za IRONMAN CELOVEC.

Ni komentarjev: