AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

nedelja, 25. maj 2008

ZMAGA in uvrstitev na SVETOVNO PRVENSTVO v 70.3


Kaj je lepšega kot sezono začeti z zmago in uvrstitvijo na Svetovno prvenstvo na Florido.
Na sob. tekmi, ki je štela za kvalifikacijsko tekmo v 70.3 (pol ironman 1.9km/90km/21km) za Florido sem se med 1150 tekmovalci uvrstil na odlično 30.mesto in v kategoriji M30 (30-34 let) zmagal, ter s tem dobil mesto na Svetovnem prvenstu ki bo 8.11.08.
S potekom tekme in z rezultatom sem zelo zadovoljen. Ta tekma mi je dala potrditev dobrega dela v pripravljalnem obdobju.
Še posebej sem zadovoljen s kolesarskim delom, ki je bil moja šibkejša točka, sedaj pa sem ga za moja pričakovanja odpeljal odlično.
Več o samem poteku tekme pa kmalu!

3 komentarji:

Leni Fafangel_Triathlet pravi ...

Bravo Petrček!!!

Peter3athlet pravi ...

Hvala!

Peter3athlet pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.