AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

torek, 13. maj 2008

Triatlon Ptuj

No pa se je začela tudi sezona triatlona v Sloveniji. Kot tradicionalno že nekaj let je otvoritvena tekma na Ptuju in tudi to nedeljo (11.5.08) je bilo tako. Krasno vreme-idealna temperatura za tekmovanje in veliko število tekmovalcev je pripomoglo k lepi in zanimivi tekmi, ki je štela za Ekipno Državno prvenstvo. Na koncu je naslov državnih prvakov pripadel članom TK Ljubljana(David Pleše, Erih Pečnik, Peter Harnold, Mitja Mori), in sicer pred TK Ribnico in TK Krško.
Kratko poročilo moje tekme:
Boljši rezultat od 11.mesta se mi je izmuznil že na samem štartu plavanja, kjer je prišlo do neupoštevanja dogovorov med tekmovalci in zato sem odplaval veliko slabše kot bi moral. Tako nisem uspel držati ne Plešeta in niti Pečnika. Dva od tekmovalcev sta se dobesedno "vrgla" pred mene, kljub temu da plavata slabše. Nista upoštevala začetnega dogovora, da štartam pred njima, saj hitreje plavam. Tako sem potem potreboval slabih 300m, da sem jih prehitel in na ta način izgubil dragocene sekunde v primerjavi z boljšimi. Na kolesarskem delu se je izoblikovala velika skupina, ki je potem skupaj prikolesarila na menjavo (trasa proge je bila popolnoma ravninska in ni dovoljevala kakšnih pobegov).
Pred to skupino pa sta bili dve manjši grupi, v vsaki po 3-je tekmovalci.
Po menjavi je sledil še tekaški del, ki pa ni bistveno "premešal" položajev, vsaj pri vodilnih ne. V naši grupi pa se je vrstni red čez celotno tekmo zelo spreminjal in je bilo zanimivo opazovati dogajanje. S svojim tekom sem zelo zadovoljen, a kaj hitreje kot 17.41.00 mi ni uspelo tečt (trenutno ni prave hitrosti, kajti bliža se tekma v St.Poltenu).
Tako sem bil na koncu s tekmo zadovoljen, čeprav z grenkim priokusom na plavanju, ker vem, da če bi bilo tako kot smo se zmenil pred samim tekmovanjem, bi bla tud uvrstitev višja. A kaj moremo, vsaka tekma je svoja zgodba!!!
Po tekmi je sledila pašta party in potem sem šel še s kolesom proti Koroški ter v slabih 3 urah prispel domov.

Ni komentarjev: