AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

petek, 27. junij 2008

MARATON PRIJATELJSTVA

V sre.25.6.08 sem se udeležil plavalnega maratona od Kanegre do Portoroža v dolžini c.a.a. 5km.

Za to potezo sem se odločil, da preverim plavalno pripravljenost pred IM. Plaval sem z neoprenom, kajti mišiče je treba navaditi na "zategnjenost" ki lahko nastopi po dolgotrajnem plavanju.
Na štartu maratona na 5km je bilo okoli 100 plavalcev(plavalcev, triatloncev, rekreativcev,...), ki smo se od Kanegre podali proti Portorožu. Vmes je bilo kar nekaj nevšečnosti, saj so nam na štaru dejali da plavamo proti hotelu Bernardin, na koncu pa se je izkazalo, da je bilo to napačno. Po zgrešeni liniji so nas usmerili na pravo pot, vendar smo skoraj vsi zaradi te poteze preplavali med 200 in 300m več! Vendar sem klub tej nevšečnosti zelo zadovoljen s plavanjem in rezultatom. Priplaval sem do 11.mesta s časom 59.37.
Plaval sem skupaj z nekdanjimi(Aljoša in Andrej Pribac) in sedanjimi(Tjaš Štihovič) plavalci. To mi je dalo potrditev, da sem plavalno dobro pripravljen pred tekmo v Celovcu.

V ned. pa se nameravam udeležiti še Olimpijskega triatlona v Avstriji.

Rezultati maratona:http://www.maratonumag.hr/rezultati/rezultati_Pir.zaljev_08.htm

Ni komentarjev: