AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

sobota, 7. junij 2008

TRENINGI V DEŽJU

Ker nam vreme te dni res ni bilo naklonjeno sem moral trenirati kar v dežju, tako, da ga imam sedaj počasi že dovolj:) A vseeno sem v dveh dneh napravil 275km deževnih kilometrov in prekolesaril lep kos Slovenije.

V pet.6.6.08 sem se s kolesom za trening odpravil iz Ljubljane na Koroško. Že od samega začetka me je rahlo močilo, a vse to je bilo nič v primerjavi s tistim kar me je še doletelo. Pot me je vodila iz LJ proti Litiji in naprej do Trbovelj, kjer sem prvič doživel naliv kot bi se utrgal oblak.
Dalje preko Podmeje do Prebolda, kjer me je pričakalo celo sonce, a kaj ko samo za kratek čas. V Polzeli že druga porcija:) Potem je bilo do Velenja dežja bolj malo in tudi skozi Hudo luknjo in proti Mislinji je bilo OK, tako da sem že mislil da je bilo za danes to vse. A že v Mislinji zopet naliv, ki je potem trajal do Slovenj Gradca, kjer je dež ponehal in do Raven je še samo malo rosilo.
Ko sem prišel domov sem bil premočen do kosti, a je bil občutek prijeten po opravljenem mokrem treningu, ki te zagotovo naredi še močnejšega.

V sob.7.6.08 pa sem se s kolesom odpravil proti Murski Soboti, kjer so tekmovali triatlonci za naslove Državnih prvakov. Napoved je bila lepša kot dan prej, a ni bilo ravno tako. Iz Raven proti Dravogradu je zopet zelo nalivalo in že na samem začetku sem bil ves moker. Pot me je nato vodila proti Vuzenici in naprej do Radelj ob Dravi. Ta del je bil precej "suh", občasno je rahlo rosilo. A ta zgodba se je kaj hitro končala. Že pri Breznu nova pošiljka, ki me je potem spremljala do Selnice ob Dravi. V mislih sem že imel, da bi odnehal in šel na vlak, ter proti domu. Vendar sem si v glavi govoril, da so takšne razmere lahko tudi na tekmi in kaj bom takrat?! Tako da sem s kolesarjenjem nadaljeval naprej proti cilju. Skozi Maribor in proti Gornji Radgoni je bilo res super, suho, brez prometa in vmes še kratek klepet s policisti iz Maribora:)
V Gornji Radgoni pa je bil vrhunec dveh dni. Naliv ki ga ne pomnem že nekaj časa. V minuti je bilo vse mokro in voda na cesti, vendar me tudi to ni odvrnilo od cilja. Tako da sem lepo v ritmu kolesaril proti Murski, kjer so se tekmovalci že pridno ogrevali za tekmo. Bilo je razmeroma suho in kazalo je da bo vreme zdržalo, a se je na plavanju ulilo in na kolesu doseglo vrhunec. Nisem si želel biti na njihovem mestu, ker so bili res v neprijetnem položaju, tako kot mi gledalci. Pomagale niso ne marele niti palerine, deževalo in pihalo je kot da je "sodni" dan.
A kaj moremo, proti vremenu smo nemočni. Upam da se bo vreme kmalu izboljšalo.

Ni komentarjev: