AGE-GROUP IRONMAN

TRIATHLET

ponedeljek, 13. april 2009

OTVORITEV SEZONE

No pa smo dočakali- začetek TRIATLONSKO & DUATLONSKE sezone.

Včerajšnji dan je bil kot naročen za začetek tekmovalne sezone. Na prečudovitem kraju ŠARED nad Izolo, se je odvil prvi duatlon v razdalji 5km/20km/2,5km.
Na tekmi je bilo prisotnih tudi veliko število članov društva ŠD 3ŠPORT (10), ki so dosegli super rezultate, še posebej tisti, ki jim je bila ta tekma sploh prvi duatlon. Še posebej sem ponosen na svoje varovance, ki so se držali navodil in poleg malenkostnih napak (ki so sestavni del športa) iz sebe dali svoj trenutni max. (Beno, Leon, Roman, Teja, Feli- super ste bili, prav tako pa vsi ostali člani). Bilo je super, in upam, da v Ribnici naslednjo nedeljo ponovimo zgodbo...
Sam sem to nedeljo vzel kot delovno- da je vse potekalo kot mora je moral nekdo poskrbeti. In kot trener ŠD 3ŠPORTA sem bil to sam. S svojimi izkušnjami sem poskrbel, da so vsi dobili zadostne informacije da na tekmi ne bi šlo kaj narobe...
Po končani tekmi sem se odpravil domov na Koroško, kjer sem danes opravil odličen kolesarski trening. Kljub nenehnemu vetru, ki je menjal smeri kot jaz (večji del v prsa), sem uspel prekolesariti 166km v 5urah 15min, s povprečno hitrostjo 31,6km/h. K temu je sledil še regeneracijskih 40min teka.
V vikendu, ki je pred nami, pa se bom udeležil dobrodelnega teka RDEČI NOSKI (kjer bom tekel v skupini Marka Potrča). Sam tek bo trajal 8ur, sam pa bom poizkusil teči 3ure oz. pretekel bom maraton.

Rezultati duatlona: http://skid.si/rezultati-duatlona-sared-2009#more-54

Ni komentarjev: